Beauty products for the winter :)

Moram biti iskrena pa vam reći da ja i nisam baš neki ljubitelj zime. Snijeg, pahulje, radosti dječije sve je to meni divno i krasno gledati, ali iz toplog doma sa vrućim čajem. Ni moja koža ne voli zimu i dosta teško je podnosi. Iako zimi često znam izbjegavati izlaske vani, prikazat ću vam neke od makeup proizvoda koje sam koristila kada sam izlazila, i neke proizvode za tijelo koje sam koristila skoro svakodnevno. Nema ih mnogo, pa će ovaj post biti poprilično kratak.

I have to be honest, so I will tell you that Im not fan of winter. Snow, snowflakes, joy children all to me were wonderful to watch, but from warmy home with hot tea. Neither my skin does't like winter and a lot of it is difficult to bear. Although the winter I often avoided going out there, you'll need some of the makeup product that I used when I went out, and some products for body I used almost daily. Not many, however, this post will be quite brief.




Mlijeko za tijelo ima divan miris koji jako dugo ostaje na koži.

Body Milk has a nice aroma that very long stays on the skin.



Balea bodybutter (limited edition)





Balea lipbalm, Melem, Baby lips




Nijanse karmina i olovki koje sam najviše koristila.

Shades of lipstick and pencils that have the most benefit.



I tu je još Colossal maskara, i Essence rumenilo.

And there is still Colossal mascara, and blush Essence.

Da li vi volite zimu? Šta ste najviše koristili proteklih zimski mjeseci?

Do you love winter? What do you most use the past winter months?






Primjedbe

  1. Interesantan post, i divno pišeš.��
    Nisam baš neki ljubitelj zime.
    Koristim Nivea kremu za lice, kremu za ruke Avon i još kozmetiku:puder, maskaru, ruž itd. ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno. �� Da i ja sam zaboravila napisati da također koristim Avonovu kremu za ruke. ��

      Izbriši
  2. Super post, mnogo korisni savjeti! Hvala ti :) <3 <3

    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/farmasi-garlic-shampoo-review.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/16th-episode-got-me-like.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlični proizvodi! Imaš divan blog, samo tako nastavi. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš --------> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si, ako hoces pogledaj moj blog i uclani se. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si, ako hoces pogledaj moj blog i uclani se. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi